جاذبه های توریستی مالزی
نوشته شده توسط : admin

کشورمالزی 

کشورمالِزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمانهای دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند. مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند. هندوها و چینی‌ها به بودا معتقد هستند. با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین بومی‌ها که اکثرا مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می‌باشند. که با توجه به سرمایه گذاریهای شرکت‌های ژاپنی در این کشور و نظارت و مدیریت ژاپنی‌ها این نظم در تمام جاها مشهود است.

 

باغ وحش ملی

 

این باغ وحش در میان جنگل های بکر قرار داشت ، هم اکنون مانند دهکده ای است که در میان جنگل های انبوه قرار دارد. این باغ وحش شامل 400 گونه متعدد پستانداران بومی و غیر بومی، انواع خزندگان و پرندگان است.

 

گنتینگ هایلند

 

این مجموعه در 50 کیلومتری کوالالامپور قرار دارد ( کمتر از 1 ساعت فاصله ) و پیشرفته ترین و مجهزترین استراحتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع 2.000 متری بالای سطح دریا است و شامل انواع سرگرمی ها و وسائل تفریحی در...

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی، تور مالزی نوروز 96 به سایت  زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری مالزی , تورمالزی , تورمالزی نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: